It's been five years since everything was awesome and the citizens are facing a huge new threat: Lego Duplo invaders from outer space, wrecking everything faster than they can rebuild. The battle to defeat them and restore harmony to the LEGO universe will take Emmet, Lucy, Batman and their friends to faraway, unexplored worlds.