Celeste, a young photographer, delves into the old collection of negatives that belonged to her father, a photographer who fought in the 70s and 80s against the dictatorship in Chile and who went into exile in Ecuador. Thanks to the pictures, she will find a way to access her father’s elusive memory, while asking herself about the meaning of the struggle, the density of exile and how it fits in with the present day.