Lis is a teenager whose dream is to become a circus artist and leave her hometown, even if she knows that to do it she’ll have to fight her side against her parents. It’s summer and she spends her days playing with her friends and flirting with her boyfriend, a few years older than herself. The lack of privacy and the neighbours’ constant gossip force Lis to keep their relationship secret so that her parents won’t find out. A relationship which change her live forever. Debut film.