Rocks is a teenager with big dreams for the future, brilliant loyal friends, and a little if rather cheeky adoring brother, Emmanuel. Rocks loves going to school (just like any other youngster) and lives a full and exciting life in East London with her friends. Rocks’ world is turned upside down when she comes home from school to find that her mother is gone, leaving a little money and a note giving no other explanation than “I'm sorry”. Determined to stay with her brother and lead the welfare system on a merry dance, Rocks leaves her home and hides around East London. As each day becomes tougher and their secret gets more difficult to hide, Rocks pushes away those who love her and her friendship squad begins to fracture. When the authorities finally catch up with her, there is only one solution: her friends. A film about the joy, resilience and spirit of girlhood.