Tati, an introspective 13 year old girl struggles to connect with her estranged father, Jaca, after he is released from prison in the turbulent wake of the Rio Olympics. As Brazilian Pacification Police battle to maintain a tenuous occupation of the surrounding Rio favelas, Tati and Jaca must navigate the clashing forces threatening to derail their hope for the future. Born of a seven-year creative collaboration between the community of 'Morro dos Prazeres' and writer/director, Paxton Winters, Pacificado / Pacified offers a bracingly intimate portrait of a family trying to find peace in the ever-shifting urban battlefield they call home.