The tale of Bruno and Malik, two friends who have lived for twenty years in a different world: that of autistic children and adolescents. With the support of two non-profit organisations, they train young people to care for cases of severe autism. They therefore create an exceptional association, removed from the traditional environments, for extraordinary characters. The latest feature film from the directors of Intouchables (Untouchable, Official Selection, 2011) and Samba (Official Selection, 2014) closed the Cannes Festival out of competition.