Ki-taek’s whole family is out of work and takes great interest in the lifestyle of the extraordinarily rich Park family. One day, his son lands a recommendation for an English-teaching job at the Park home, sparking an uncontrollable series of events from which none of them will escape truly unscathed. The latest film from the director of Barking Dogs Never Bite (Official Selection, 2000), Memories of Murder (Silver Shell for Best Director and New Directors Award, 2003), Mother (Perlak, 2009) and Snowpiercer (2013) landed the Golden Palm at the last Cannes Festival.