María, Esther and Cristina are three complicated adult women in full existential crisis. They have come to realise that the plans they had for their lives have failed to bring them their much-desired and promised happiness. Together they will learn to find alternatives and make decisions that will distance them from the hopes pinned on them by traditional society. We will see them discover that life doesn’t always have to be the way they’d always imagined it to be. 8-episode series.