The Real Sociedad makes another date with history. Following the successes of the winning team in the eighties, 30 years later one of our line-ups has made it to a cup final. It’s the opportunity to win a new title. The women’s team measures itself against Atlético de Madrid in the Queen’s Cup final in Granada. The days leading up to the big moment are lived with nerves, stress and great excitement by the players, the technical crew and the whole blue & white family. The ambition and struggle of our female players will be key. We all know the result. Now let’s see what the road to get there was like.