How much strength do we have left to deal with today’s chaos? Nos défaites draws a picture of our relationship with politics through a game involving the restaging, by secondary school students, of extracts of films made post-May ’68, interspersed with interviews with these young actors. How do they perceive the world they’re growing up in? And, above all, would they change it, destroy it or build a new one?