Along the Atlantic coast, a soon-to-be-inaugurated futuristic tower looms over a suburb of Dakar. Ada, 17, is in love with Souleimane, a young construction worker. But she has been promised to another man. One night, Souleimane and his co-workers disappear at sea. Soon after, they come back to haunt their old neighbourhood by taking possession of the girlfriends they left behind. Some of the workers have come claiming revenge and threaten to burn the tower down if the developer does not pay their wages. But Souleiman has come back for Ada, so they can be together one last time.