A prosecutor investigating a terrorist bombing accuses the Argentinian president of colluding with Iran. Four days later he is found dead in his bathroom with a single shot to the head. Alberto Nisman died in Buenos Aires, but the shockwaves of this mysterious murder, or suicide, spread across the globe to Israel, Iran and the United States. 6-episode series.