Leo is a young boxer down on his luck who meets his 'first love', Monica, a call girl and a drug addict, but still an innocent. Unbeknownst to Leo, Monica is unwittingly caught up in a drug-smuggling scheme, and the two are pursued through the night by a corrupt cop, a yakuza, his nemesis, and a female assassin sent by the Chinese Triads. All of their fates intertwine.