Dirty Martini and Tigger!, stars of the New York underground scene, reveal some of the secrets of their provocative and remonstrative forms of artistic expression in New York’s Off-Off-Broadway. Meanwhile, they will help us to understand from their everyday intimacy the reasons, the struggles and the keys that keep them in their place as the figures and references of the burlesque revival, more than 20 years after the phenomenon exploded in the New York of the 90s.