Luisa and Gabino visit their parents in a mining town in northern Mexico after years without seeing them. Their relationship with one another and with their parents is distant, full of small and tedious disputes. To make the situation more bearable, Gabino imagines a parallel reality where he is a detective searching for a missing workers’ leader, only to find himself caught in the nets of the local narcos.