Anthony, a man of almost 80 years of age, lives alone in his London flat and refuses each of the nurses his daughter Anne tries to impose on him. But the need is increasingly pressing for her as she has decided to move to Paris and live with a man she has just met. It soon becomes obvious that Anthony’s perception of reality is growing more confused.