El Gran Fellove is a documentary film from actor and filmmaker Matt Dillon, that chronicles the musical career of Cuban scat singer and showman Francisco Fellove and the recording of his last album. Through a series of interviews, archival photos and videos, as well as Matt's own footage, the film recounts Fellove's life as a struggling musician in Cuba, his eventual success in Mexico, and the contagious love he had for music until the very end.