Matteo is playing tennis when a woman in a bride's dress runs onto the court. It's Greta. She kicks off her shoes, grabs a racket and invites him to play. For seven years, the woman will never be far from Matteo's mind. As they follow their paths and parallel lives, fate seems determined to keep them apart. But one day they run into each other again and now, perhaps, their time has come. Will it happen tonight?