Leo and Lorea have loved one another. Maybe they still do. But something in them has broken. After five years, their relationship is done. He looks after his sick father, trapped between responsibility and an emotional void that weighs him down. She, caught up in poorly-paid jobs and personal crises, tries to get her life back on track without really knowing where to begin. They are two bodies, tired and alone, crushed by their precarious situation, by unresolved issues, by the emotional legacy of a generation who always seem to come late to everything: to love, to stability, to maturity, to serenity, to personal satisfaction.