At 18, Claudia doesn’t want to be the family heroine. Her mother’s illness erupts in their home like a silent storm. But Claudia only wants to live like any girl her age. Torn between family duty and the desire to enjoy her youth, Claudia will have to choose how to love without giving up on her own self.