In the midst of professional and personal crisis, tired of her job as a cultural journalist, Thais convinces Alan, her husband, to give up everything and start a business. But not just any business. Thais wants to open a themed pizzería dedicated to Hollywood movies, her great passion. The concept is simple: Pizza and movies. A pizzeria where each pizza pays homage to a classic film or a movie star.