Troubled by forbidden feelings for his seven-year-old stepdaughter, Richard decides to leave his girlfriend. He retreats to his childhood home to renovate ahead of its sale, but his self-imposed exile is disrupted by the childlike presence of his mother's caregiver, Stella. He soon discovers her double life as a Lolita camgirl, and the two develop a transgressive surrogate father-daughter relationship. Their constructed reality begins to unravel when the stepdaughter he left behind reaches out.