Alicia and Gonzalo, a middle-class couple, have the chance to enrol their son Fer in an elite secular school. For the parents, it means a glimpse into the upper class, new friendships, higher incomes, countless advantages. They say they’re doing it for their son. In this wonderful contradiction between their fears and moral principles, the couple's high aspirations will show how far they are prepared to go to climb the class ladder.