After what seemed like a trivial argument, Marta and Antonio split up. He, a rising chef, immerses himself in his work; she, in her silence, starts to feel something more than sadness: she has lost her appetite. When she discovers that the cause is a health problem, everything suddenly changes: food tastes better, she enjoys music like never before and desire sparks her enthusiasm to live without fear.