Nine members of a citizens' jury deliberate in isolation over a controversial corruption case. The evidence is irrefutable, public opinion is loud and clear, and no one seems to have any doubts… until they receive a secret offer: each juror will carry off a million euros if they change their vote from guilty to innocent. But if they want to play the game, they must reach unanimity, bringing to light the true burdens hanging over each of the jury members.