After a long and unsuccessful struggle to get pregnant, convinced by the discourse of an adoption association, Satoko and her husband decide to adopt a baby boy. A few years later, their parenthood is shaken by a threatening unknown girl, Hikari, who claims to be the child's biological mother. Satoko decides to confront Hikari directly.