On the surface of it, Sandra is a young mum struggling to provide her two young daughters with a warm, safe, happy home to grow up in. Determined to change their lives for the better, and when it becomes clear that the authorities aren't going to help, she decides to build it herself from scratch. With very little income to speak of and no savings, Sandra must use all her ingenuity to make her ambitious dream a reality. At the same time, she must escape the grip of her possessive ex-husband and keep him away from her and her girls. But nothing intimidates Sandra, who draws together a community of friends willing to support her and lend a helping hand. Thanks to the kindness and generosity of these people, and the love of her two daughters, Sandra will recover her sense of self.