Ola sets off to Ireland to bring her father's body back to Poland after he dies in a building site accident. But never mind her dad, Ola wants to know if he had saved money for the car he had promised her. Dealing with foreign bureaucracy in her own streetwise way, Ola will get to know her father. Second feature film by its director.