Junsheng returns to his hometown soon after his release from prison only to feel estranged from his place of birth. Although he hasn't been back for years, he still believes that he is the toughest young man in the village. After various painful experiences, he realises that what felt like a short absence is in fact an unbridgeable gap. Debut film.