A man is caught on live national TV naked and drunk in the middle of the sacred Namahage festival, where men dressed in ogre-like costume visit homes to scare kids into behaving during the next year. Tasuku, a young father, is ostracised for shaming the village and its tradition and flees to Tokyo alone. Two years later he returns to his hometown to make it up to his ex-wife and their little daughter, only to find himself faced with a very difficult situation.