Veronica, a model who enjoys huge popularity on social media and is married to an international football star, sees her world tumble down around her when she learns that she's the prime suspect in an investigation into the murder of her first daughter, killed 10 years ago. Amid the pressure of the investigation, her marriage is on the verge of breakdown and she begins to feel jealous of Amanda, her newborn daughter.