Nine year-old Andrey lives on the outskirts of a small village near the sea. His mother wants to put him into an orphanage. Andrey is scared by the perspective and understands that his life will drastically change. One stormy day he finds a dog on the beach and decides that it is the mystical beast known as Chupacabra, a goat vampire which will work a miracle. Debut film developed at the Ikusmira Berriak residencies programme.