A young female journalist receives a series of mysterious obituary notices. None of them signed. Always dedicated to a woman called Lucía. The notices hint at a story of love, friendship and betrayal set in the Jerez vineyards during the summer of 1958. A never-ending love that the protagonists, despite the forty years to have past, don’t want to forget. Some moments last for a lifetime.