Bogota, 1999. At a time of power cuts, a rumour circulates. During an eclipse of the sun to take place in a few days time, the devil will arrive and bring the Apocalypse. Mila, in the maelstrom of adolescence, takes the prophecy to heart. Overcome with fear, she starts to see everything that happens as a sign, finding no answers. Quite the opposite, in her sexual awakening her body transforms unbearably, she feels cursed. The day of the beast approaches, and she meets the deep abyss face to face. The transformation occurs, it is the end of the world. When the rays of sunshine free themselves, will Mila succeed in rising again from her own blood?