Asunción, 1958. Narciso was an inland farmer who travelled to Buenos Aires and on his return introduced rock & roll to a society paralysed with fear, subjugated by a military regime. He started out as an operator and went on to become a huge local radio star. He danced very well, and would sometimes also sing. He was admired by a whole generation who loved him, but who also wanted to own him. Narciso was impossible to dominate. His murder, classified as a crime of passion, was the perfect excuse to imprison any person whom, with their body and mind, represented a threat for consolidation of the regime.