Remo Erdosain considers himself to be something of an inventor and harbours bitter resent for all the things he hasn’t done. He steals money at work and is found out. Faced with the threat of prison if he doesn’t give the money back, Remo decides to approach Alberto, a mysterious astrologist who helps people. After an interview, Alberto offers to get the money Remo needs. In exchange, he must join his organisation. What initially appears to be a meeting of rogues eventually turns out to be a group of determined men whose plans culminate in taking power. Remo discovers the possibility of believing in something for the first time in his life and embarks on a road of no return.