John Petersen lives with his partner, Eric, and their adopted daughter, Monica, in California. John’s father, Willis, a traditional and conservative man, decides to travel to Los Angeles and stay with John while looking for the ideal place to retire. During his stay at the house, the worlds of father and son clash strongly, reopening old wounds and creating new ones on the mutual journey to acceptance and forgiveness.