When Iris meets Renata, a young woman with a tough past, she feels immediately attracted to her. She will have to overcome her fears and struggle with her insecurities in order to experience first love. A story full of tenderness in a very hostile environment where desire adapts many forms in the darkness, and gossip can turn into a dangerous weapon. Project presented at the Co-production Forum in 2018.