Inés is a lyrical singer who works dubbing films. During a dream holiday she suffers a traumatic episode she is unable to recover from. Since then she has problems sleeping. She has hugely vivid nightmares from which she has difficulty waking up and a series of strange sounds seem to come from inside her. Inés starts to feel that she is surrounded by beings who emanate from her dreams. Beings who want to stay forever.