Eight years after being raped on a beach near Santiago, a young filmmaker composes a kaleidoscope with dozens of diary-videos showing the wounds of the abuse, the re-victimising legal proceedings and the friendship that accompanies her. One question arises in that journey: What really is rape and when does it end?