Rosa, about to turn 45, realizes that she has always lived for others, so she decides to press the nuclear button, shake things up, leave it all and grab hold of the reins of her life. But before all this, she wants to embark on a very special commitment: a marriage to herself. She soon discovers that her father, her siblings and her daughter have their own agenda, and that changing her life is going to be anything but easy since it is not in the family script. Marrying, even if it is with herself, will be the hardest thing she has ever done.