Intimate diary of a woman from a well-to-do background illustrated through the homespun films of her husband, a wealthy industrialist, between the ‘40s and ‘60s of last century. The film is also a classic melodrama in the style of Douglas Sirk or Todd Haynes, with highly sensitive emotions. A lightening tour of the old Europe. A romantic fantasy.