Doña Olga has worked in the cabaret world for more than 45 years and now she is La Mami, in charge of the women's bathroom at the legendary Cabaret Barba Azul. Every night she takes care of the girls who work there dancing with the clients. For them, the bathroom is a bubble of confidence inside the Barba Azul. Today a new woman arrives at the bathroom, she has a sick child, she needs to work.