An immense fall-out between two sisters. A time for reproach and love. Something for a whole life between two beings produced by the same body but profoundly different. Together. And yet, irreconcilable. A fight to the death. Head-to-head. These sisters are our sisters. They are the multitude who live inside each one of us. That multitude is called: need, truth, struggle. Hermanas is the first of the six episodes making up the TV show Escenario 0.