When young Charlie unexpectedly disappears into the magical, animated universe of Playmobil, Marla must go on a quest of a lifetime to bring him home. As she sets off on a fantastic journey across stunning new worlds and overcomes impossible challenges, Marla teams up with some new and hugely entertaining friends.