Manou is a little swift who, following an incident, is raised by a couple of seagulls. Manou grows up believing he’s one of them, but soon finds out he’ll never be accepted as such. After several failed attempts to fit in, he decides to meet birds of his own species and stay with them to live. But soon both the swifts and seagulls are faced with a threat so dangerous they’ll have to join forces and Manou will become the hero of the day.