While the first guests are waiting outside in the cold, the Kiev Opera House is slowly awakening. The Orchestra is rehearsing and the preparations in the dressing rooms are ongoing. All of a sudden, the people from the outside flood the corridors and halls of the Opera. The foyer turns into a stage while the spectators and workers become actors.