In Cuba, 60 years after the Revolution, two adolescent brothers inhabit their own dystopian universe. These boys live with their father, a veteran of the Angolan war. While becoming involved in war games where innocence loses ground, their father’s ghosts distance them from reality and lead them into a future full of uncertainties.