Winter in a rural region of Switzerland. Marina, a teacher in her mid-forties, leads a quiet life with her husband and daughter. But appearances are deceptive; she is having a secret affair with Artem, the father of one of her students, Ulyana. Although both Artem and his daughter have lived on the edge of this small town for years, neither has a residence permit. Their secret is exposed one day when Ulyana is arrested for stealing. The relatively minor incident has far-reaching consequences; not only are the lives of Artem and Ulyana brought crashing down, but Marina’s involvement in the whole situation is also revealed. Torn between lies, loyalty and passion, the teacher decides she must take a radical step. Debut film.