There’s a theory that we should be born with a small amount of alcohol in our blood, and that modest inebriation opens our minds to the world around us, diminishing our problems and increasing our creativity. Heartened by that theory, Martin and three of his friends, all weary high school teachers, embark on an experiment to maintain a constant level of intoxication throughout the workday. If Churchill won WW2 in a heavy daze of alcohol, who knows what a few drops might do for them and their students?